Prijsuitreikingen Prinsjesfestival op 16 september

Op donderdag 16 september 2021 vindt Democratie in Woord en Beeld plaats in de plenaire zaal van de Eerste Kamer. Centraal staan de uitreikingen van PrinsjesBoekenprijs, PrinsjesFotoprijs en PrinsjesPodcastprijs. Presentatie ligt in handen van Michiel Breedveld (NOS) en Elodie Verweij (RTL).

Democratie in Woord en Beeld haalt de ‘waakhonden van onze democratie’ uit de schaduw en zet ze voor de verandering een keer zélf in de schijnwerpers. De mannen en vrouwen achter het Politieke Boek, de Politieke Foto en de Politieke Podcast staan in het middelpunt. Kortom; de mensen achter woord én beeld.

Om 16:00 begint het programma. Om 17:30 ronden we af. Tijdens het interactieve programma is volop ruimte voor vragen aan en uit het publiek. Halverwege klimt een mystery guest op de zeepkist. Doorpraten kan tijdens de borrel en signeersessie in café De La Gare.

Democratie in Woord en Beeld is een productie van Prinsjesfestival, Eerste Kamer, NRC, ProDemos, Paagman en Op Zolder. Aanwezigheid is op uitnodiging. Dit evenement is voor iedereen via een livestream te volgen. Op de hoogte blijven? Klik dan hier.

Commenting has been turned off.