PrinsjesPubquiz-4627(1).jpg

© Michon Leenders

PrinsjesPubquiz 2024

Welke lijsttrekker vroeg na een overleg bij Garoeda aan een collega-lijsttrekker: ‘Ha even per DM… Zou jij maandag nog wat van die Norit-tabletten willen meenemen?’’’ Maar ook: ‘’De Raad van State bestaat uit een vicepresident, leden, staatsraden en staatsraden in buitengewone dienst. Hoeveel leden telt de Raad van State momenteel?

Ook in 2024 kun je weer meedoen aan de leukste politieke pubquiz van Nederland, in het hart van politiek Den Haag: Perscentrum Nieuwspoort. Met de PrinsjesPubquiz blikken wij terug op het afgelopen parlementaire jaar en geven we een startschot aan het nieuwe. Presentatie ligt in handen van quizmasters Michiel Breedveld en Joost Vullings. Vijfendertig teams strijden hierbij om de titel slimste van politiek Den Haag. Ook jij kunt hierbij zijn: schrijf je nu in!

Donderdag 12 september 20:00 uur
Perscentrum Nieuwspoort

Schrijf je hier in voor de PrinsjesPubquiz!

Wij zijn een groep uit de:

Voor deelname aan PrinsjesPubquiz vragen wij een bijdrage van €12,50 per persoon. Deze kunt u enkel middels een later toegestuurde Eventbrite-link voldoen. Deelnemer 1 ontvangt deze link voor het gehele team. Prinsjesfestival en PrinsjesPubquiz worden georganiseerd door vrijwilligers.

Bedankt voor je inschrijving!

Helaas, we zitten vol... Nieuw jaar, nieuwe kansen!

Michiel en Joost hebben wéér een boodschap!

PrinsjesPubquiz-4484.jpg

© Michon Leenders